Integracja z ePUAP

Integracja z ePUAP

Pobieraj wiadomości, wnioski, deklaracje, informacje, bezpośrednio z ePUAPu jednym kliknięciem i bez logowania.


Kancelaria

Kancelaria

Wysyłaj odbieraj pisma kierowane do urzędu pocztą i internetowo (e-mail, ePUAP, EBO). Nadaj numer 1 kliknięciem, a system uporządkuje pisma, automatycznie zaadresuje koperty i pobierze elektroniczne zwrotki doręczenia.


Dekretacja

Dekretacja

Stosy papierów na biurkach? Szybka i pobieżna dekretacja miedzy jednym spotkaniem a drugim? Koniec z tym. Już nigdy nie przeoczysz ważnych i pilnych informacji.


Szybka dekretacja

Szybka dekretacja

Zadekretuj pismo w 3 krokach. Wybierz pismo, wskaż osobę i kliknij „Zadekretuj”. System resztę zrobi za Ciebie. To tak proste, że zrobisz to nawet z komórki!


Rejestry i wydruki

Rejestry i wydruki

Twórz dowolne rejestry zgodnie z instrukcją kancelaryjną. System automatycznie wygeneruje rejestr korespondencji pism przychodzących lub wychodzących dla dowolnego okresu.


Multidekretacja

Multidekretacja

Dzięki SOD skończysz z dekretowaniem pism pojedynczo. Zaznacz pisma, wskaż osobę i kliknij „Zadekretuj”. System resztę zrobi za Ciebie.


Kalendarz

Kalendarz

Umożliwia zarządzanie zadaniami swoimi oraz zespołu. W jednym miejscu masz dostęp do informacji o pismach, sprawach, zastępstwach.


Monitoring pracy urzędu

Monitoring pracy urzędu

Ile średnio trwa załatwienie jednej sprawy? Ile wniosków urzędnicy przerabiają jednego dnia? O cokolwiek zapytasz, nasz system wygeneruje stosowny raport, np. w formacie PDF.


Powiadomienia systemowe

Powiadomienia systemowe

Żadna ważna informacja już nigdy Ci nie umknie! System poinformuje Cię o ważnych zdarzeniach w systemie np.: otrzymanie dokumentu, dekretacja dokumentu, nieuprawnione czynności w systemie czy przydzielenie zadania.


Kadry (zastępstwa, nieobecności)

Kadry (zastępstwa, nieobecności)

W SOD w prosty i intuicyjny w sposób dodasz nieobecności czy ustawisz za pracownika zastępstwo.


Obsługa pism, spraw i teczek

Obsługa pism, spraw i teczek

Koniec ze stosami papierów zalegających na biurkach, przekroczonymi terminami spraw, i zdenerwowanymi interesantami.
SOD pomaga pracownikom zarządzać swoim biurkiem. Pozwala tworzyć pisma, prowadzić sprawy, zakładać teczki.


Integracja z EBO

Integracja z EBO

Dzięki EBO365 interesanci mogą złożyć aż 61 formularzy przez internet w prosty sposób. Wszystkie trafiają do systemu SOD, gdzie z łatwością się nimi zajmiesz.


Czytelny układ

Czytelny układ

Chcesz zmienić układ elementów w systemie? Żaden problem. Dostosuj go do swoich potrzeb. To równie proste, co przesuwanie folderów w Windowsie.


Helpdesk

Helpdesk

Masz pytanie? Nie wiesz jak założyć sprawę, dodać interesanta?
System SOD posiada wbudowany chat online pozwalający na kontakt z naszymi doradcami w każdym momencie poprzez przeglądarkę internetową.

Integracja ze skrzynką podawczą ePUAP (odbiór i wysyłka pism)

Pobieraj wiadomości, wniosku, deklaracje, informacje, bezpośrednio z ePUAPu do Elektronicznego Obiegu Dokumentu. Jednym kliknięciem pobierzesz wiadomości z ePUAPu. Nie musisz się nawet logować!

Dodatkowo:
Obsługa pełnego cyklu życia sprawy w systemie SOD:

  • pobranie z ePUAP
  • rejestracja w SODzie
  • dekretacja
  • sprawa
  • decyzja
  • wysyłka na konto ePUAP
Integracja ze skrzynką podawczą ePUAP (odbiór i wysyłka pism)

Kancelaria – serce urzędu

Koniec z logowaniem się na ePUAP, drukowaniem maili i bałaganem w pismach.

Dzięki kancelarii w łatwy sposób możesz wysyłać i odbierać pisma kierowane do urzędu drogą tradycyjną oraz elektroniczną (e-mail, ePUAP, EBO).
Nadaj numer jednym kliknięciem, a system w przejrzysty sposób uporządkuje pisma, automatycznie zaadresuje koperty i pobierze elektroniczne zwrotki doręczenia pism.

Kancelaria - serce urzędu

Rejestry i wydruki

Twórz dowolne rejestry zgodnie z instrukcją kancelaryjną. System automatycznie wygeneruje rejestr korespondencji pism przychodzących lub wychodzących dla dowolnego okresu. Możesz utworzyć dowolny rejestr, np. faktur, sprawozdań, decyzji, itp. W ten sposób zaoszczędzisz czas i usprawnisz pracę swoją oraz zespołu.

Co jeszcze?
Błyskawiczne wyszukiwanie przesyłek w rejestrze według zaawansowanych kryteriów

Rejestry i wydruki
Zamów SOD365

Umów się na prezentację