Krok 1

Pierwszy kontakt

Wyślij nam maila, wypełnij formularz lub zadzwoń. Nasz konsultant skontaktuje się z Tobą, by ustalić potrzeby i umówić spotkanie.

Krok 2

Wstępna konsultacja

Konsultant zaproponuje termin prezentacji produktu, np. w siedzibie urzędu lub online, jeśli wolisz.

Po spotkaniu dostaniesz dostęp do demonstracyjnej wersji SOD365 do testów wewnętrznych w zespole. Ta sama wersja stanie się pełną po podpisaniu umowy.

Krok 3

Umowa

Kolejnym krokiem jest podpisanie umowy, która sprecyzuje warunki abonamentu lub licencji oraz szczegóły asysty technicznej. Z chwilą podpisania umowy bierzemy odpowiedzialność za Twoje dane i za poprawność działania systemu.

Krok 4

Wdrożenie

Ta część wdrożenia jest podzielona na dwa etapy.

W pierwszym nasz wdrożeniowiec poprosi Cię o przygotowanie 2 dokumentów (strukturę organizacyjną oraz aktualną listę pracowników), w celu odwzorowania pełnej struktury organizacyjnej urzędu.

W drugim etapie Ty i Twój zespół otrzymacie do testów spersonalizowany system, by sprawdzić funkcjonalność oraz zasugerować ewentualne zmiany. Cały proces wdrożenia zamyka podpisanie protokołu odbioru i wyczyszczenie bazy z testowych danych.

Krok 5

Wsparcie

Nasza współpraca nie kończy się na wdrożeniu – zaczyna obowiązywać wsparcie techniczne oraz merytoryczne. Jeśli w trakcie użytkowania SOD365 okaże się, że gdzieś wkradł się jakiś błąd, usuniemy go jak najszybciej. Oczywiście bezpłatnie. Dodatkowo zachęcamy do kontaktu z nami przez chat online, telefonicznie lub mailowo. W krótkim czasie uzyskasz odpowiedź na pytanie lub pomoc w rozwiązaniu problemu.

Umów się na prezentację